Question résolue Voir directement la réponse

Contact via Twitter

dwilk
Contributeur en Herbe

I thought that id eventually had a breakthrough with SFR after contacting Via Twitter 2.5 Hours Texting back and forth

Started a contract in February 2020 for Internet and telephone

Visited 1 Week in March and No phone connection

Contact made with them to fix. Re visited France in November 2020 for 1 week and still no phone connection

As i struggled to speak with anyone I wrote letters x 3 and then SFR decided to cancel my contract and charge me for the privelage

I did not request a cancellation, all i wanted was for them to honour the contract for Internet and Telephone

 

EDIT : It has been cancelled and cant be reconnected

 

A charge for cancellation .......that was cancelled by SFR. Can someone advise how they can do this?

 

The only good thing about this is that due to lockdown i wont be visiting for another couple of months

I will then arrange a visit to the Orange Shop

 

Edit CM : Vos 2 messages ont été fusionnés. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté.

2 RÉPONSES RECOMMANDÉES

Solutions approuvées
Réponse approuvée par l'auteur de la question Voir directement la réponse

Re: Contact via Twitter

mariwele
Visiteur

Hi 

You should not be paying   for a service you never had. 

You can write and request a refund . 

Hope this will help. 

Voir la solution dans l'envoi d'origine

Réponse approuvée par l'auteur de la question Voir directement la réponse

Re: Contact via Twitter

dwilk
Contributeur en Herbe

 Thank you for the response.

I have already sent 3 letters to them

Voir la solution dans l'envoi d'origine

3 RÉPONSES 3
Réponse approuvée par l'auteur de la question Voir directement la réponse

Re: Contact via Twitter

mariwele
Visiteur

Hi 

You should not be paying   for a service you never had. 

You can write and request a refund . 

Hope this will help. 

Voir la solution dans l'envoi d'origine

Réponse approuvée par l'auteur de la question Voir directement la réponse

Re: Contact via Twitter

dwilk
Contributeur en Herbe

 Thank you for the response.

I have already sent 3 letters to them

Voir la solution dans l'envoi d'origine

Voir directement la réponse

Re: Contact via Twitter

Magali
Expert SFR

Hi @dwilk,

 

Sorry to hear about your situation. As the SFR Community is a space for mutual aid between subscribers and users, customer service is not present here, in this sense we cannot access to your file.

Is your SFR contract terminated? If this is the case, the only way to contact SFR is to go through Facebook and Twitter.

Do not hesitate to give me a feedback on your situation.

 

Have a good day !

Magali, Community Manager à votre écoute

Une réponse vous a été utile ? N’hésitez pas à cliquer sur “J’approuve cette réponse” 🙂

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !

Comment gagner des badges

Badges En savoir plus