- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Signer mandat de prélèvement
Good morning, I received the mail about logging in to my customer space and "vous permet en quelques clics de signer votre mandat". I am now in customer space. Can you please guide me to these clics?
Thank you for your time
KN
Edit CM : Vous avez posté dans un autre fil de discussion. Pour plus de visibilité, je vous ai créé un sujet ici. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté.
Résolu !
Solutions approuvées
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi Yann,
Indeed my espace last night disclosed the settings for signing and downloading the mandate.
I would like to thank both you and Elleiram for answering promptly and effectively!!
Case closed!!
Best regards,
Kostas
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @konstantinosna01,
To sign your document, you have to follow this link Gestion de mon compte SFR.
Have a nice day.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hello Yann and thank you for your answer! Your link directs me to the "espace". What do I do now?
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hello @konstantinosna01 Welcome to the support community
I allow myself to warn you because your landline number is visible in your screenshot
You can delete your image
You can delete by left clicking on Option then Delete image>this one
https://la-communaute.sfr.fr/t5/media/gallerypage/album-id/36968/image-id/155197i8184DD30AEFBABB3
Have a nice day and a nice week end
best regards
Passionnée par le monde du WEB,j'adore faire des montages photos,cliente depuis 18 ans mobile + box 7 (NB6VAC-Main-R4.0.44) et décodeur plus STB7 version logiciel 1.18.17(fibre optique)
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @konstantinosna01,
If there is not "mandat de prélèbement" to sign in your "Espace Client", please contact Customer SFR Service (Facebook or Twitter).
Have a nice day.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi Yann,
Indeed my espace last night disclosed the settings for signing and downloading the mandate.
I would like to thank both you and Elleiram for answering promptly and effectively!!
Case closed!!
Best regards,
Kostas
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
thanks for your message, my pleasure.