Réponse certifiée par SFR Question résolue

Signer mandat de prélèvement

konstantinosna01
Visiteur

Good morning, I received the mail about logging in to my customer space and "vous permet en quelques clics de signer votre mandat". I am now in customer space. Can you please guide me to these clics?
Thank you for your time

KN

 

Edit CM : Vous avez posté dans un autre fil de discussion. Pour plus de visibilité, je vous ai créé un sujet ici. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté.

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

Solutions approuvées
Réponse certifiée par SFR
konstantinosna01
Visiteur

Hi Yann,

Indeed my espace last night disclosed the settings for signing and downloading the mandate.

 

I would like to thank both you and Elleiram for answering promptly and effectively!!

 

Case closed!!

 

Best regards,

Kostas

6 RÉPONSES 6
Yann
Community Manager SFR

Hi @konstantinosna01,
To sign your document, you have to follow this link Gestion de mon compte SFR.

Have a nice day.

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


konstantinosna01
Visiteur

Hello Yann and thank you for your answer! Your link directs me to the "espace". What do I do now?

Elleiram
Contributeur Confirmé

Hello @konstantinosna01 Welcome to the support community

I allow myself to warn you because your landline number is visible in your screenshot

You can delete your image

You can delete by left clicking on Option then Delete image>this one

https://la-communaute.sfr.fr/t5/media/gallerypage/album-id/36968/image-id/155197i8184DD30AEFBABB3 

Have a nice day and a nice week end

best regards

 

Passionnée par le monde du WEB,j'adore faire des montages photos,cliente depuis 18 ans mobile + box 7 (NB6VAC-Main-R4.0.44) et décodeur plus STB7 version logiciel 1.18.17(fibre optique)

Yann
Community Manager SFR

Hi @konstantinosna01
If there is not "mandat de prélèbement" to sign in your "Espace Client", please contact Customer SFR Service (Facebook or Twitter).

Have a nice day.

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


Réponse certifiée par SFR
konstantinosna01
Visiteur

Hi Yann,

Indeed my espace last night disclosed the settings for signing and downloading the mandate.

 

I would like to thank both you and Elleiram for answering promptly and effectively!!

 

Case closed!!

 

Best regards,

Kostas

Yann
Community Manager SFR

Hi @konstantinosna01

thanks for your message, my pleasure.

 

Yann, Community Manager

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