Passer au contenu principalPasser à la recherchePasser au pied de page
Réponse certifiée par SFR Question résolue

Refund of the payment

rushabh
Visiteur

Hello,

I have paid 101 euros for the down payment of the mobile including sim card also, but later i have canceled my request,  I received a email of the refund will be done in 48 hrs but today its 5 days i didn't get my payment.

 

Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Bonne journée !

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

Solutions approuvées
Réponse certifiée par SFR
Yann
Community Manager SFR

Hi @rushabh 
To review your bill, I invite you to contact an advisor with access to your file. Use social networks (Facebook ou Twitter). Advisors can help you and give you more informations. 

Have a nice day

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


1 RÉPONSE 1
Réponse certifiée par SFR
Yann
Community Manager SFR

Hi @rushabh 
To review your bill, I invite you to contact an advisor with access to your file. Use social networks (Facebook ou Twitter). Advisors can help you and give you more informations. 

Have a nice day

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


Comment gagner des badges

Badges En savoir plus