- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
I have a very slow internet connection.
Hello,
I am english speaker and customer of SFR internet connection.
I am facing very slow internet in my home.
Can anyone help me the customer care which will speak english.
Or can suggest me to how to resolve this issue.
Thanks & Regards,
Ranjeet
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hello Ranjeet,
I do not know if support phone 1023 has english spoken contacts, maybe you can try.
On this Community (without any access to your contract details), you will need to give more precisions : fiber or Adsl, precise type of box, ethernet or wifi (version), precise calculation of what you call very slow speed, etc.
First of all you have a smartphone or tablet app called "Sfr&moi" with a section where you can test your box, in order to be sure to face a good installation.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
My internet connection speed is rubbish and everything freezes
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Bonjour @simonwe01,
Vous avez posté dans un sujet datant de 2021. Afin que votre question soit vue par un maximum de monde, si votre recherche parmi les sujets déjà existants de la Communauté SFR et sur l'Assistance SFR n'a rien donné, je vous invite à créer votre propre sujet :).
Bonne journée !