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+ 3 euros but resigned contract
I have already canceled my subscription to SFR on 4/16/2021 and I have paid everything why I still receive an invoice of 3 €. Even if I am no longer a customer?
Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. L'intitulé de votre message a été modifié pour une meilleure compréhension. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Belle journée !
Résolu !
Solutions approuvées
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Bonjour @markab01,
If your are no longer a SFR customer, so if you no longer have a mobile or fixe offers, it is indeed not normal that you have received this communication of the evolution of your offer (+ 3 euros) because you are no longer a customer. This is then an error.
I invite you to contact SFR at 1023.
Have a nice day !
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Bonjour @markab01,
If your are no longer a SFR customer, so if you no longer have a mobile or fixe offers, it is indeed not normal that you have received this communication of the evolution of your offer (+ 3 euros) because you are no longer a customer. This is then an error.
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