Internet en mobilité
annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 
Highlighted

Déménagement de ligne

Visiteur

I just shifted to another apartment and I want to move my SFR box connection with me, and the "move" option in the website is not working. Please help!

 

Edit CM : Le titre de votre message a été modifié pour une meilleure compréhension. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté.

1 RÉPONSE 1
Highlighted

Re: Déménagement de ligne

Expert SFR

Hi @drisyama01,

 

As stated on this page, you have to call 1023 between 2 and 4 weeks before moving to give SFR informations about your new home (address, when you'll be moving, new address phone number), so that you can transfer your Internet offer.

 

I suggest you reach someone by calling 1023 to see what can be done. Be sure to speak french or to have someone who can do it for you.

 

Have a nice day.


Thomas, Community Manager à votre écoute

Une réponse vous a été utile ? N’hésitez pas à cliquer sur “J’approuve cette réponse” 🙂

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !