- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
How pay for the SFR SIM? I get "Votre demande de paiement a été refusée, votre commande n'a pu être confirmée""
Hi all,
I am trying to sign up to the "90 Go 4G+" deal. When I go through the process at https://www.sfr.fr/offre-mobile and finally get to the card payment page to pay the 1 EUR, it tells me:
"Votre demande de paiement a été refusée, votre commande n'a pu être confirmée"
This is so strange. I use a non-French Mastercard, however it is from Europe. I did write my name correctly. Can you explain if there is anything I can do to make the payment work out, or if this is an error by SFR?
Also if you have any direct email address to SFR's customer support, let me know.
Thanks!
Résolu !
Solutions approuvées
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Good evening @null0000
The problem is probably due to your credit Card " MasterCard " which may not be accepted by SFR for payments.
There is no mail adress to contact SFR customer support.
You can join SFR support by phone (1023) or on Twitter and Facebook :
- https://www.messenger.com/t/SFR
Regards.
On ne peut admirer en même temps la lune, la neige et les fleurs
Même les singes tombent des arbres
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Good evening @null0000
The problem is probably due to your credit Card " MasterCard " which may not be accepted by SFR for payments.
There is no mail adress to contact SFR customer support.
You can join SFR support by phone (1023) or on Twitter and Facebook :
- https://www.messenger.com/t/SFR
Regards.
On ne peut admirer en même temps la lune, la neige et les fleurs
Même les singes tombent des arbres