Passer au contenu principalPasser à la recherchePasser au pied de page
Réponse certifiée par SFR Question résolue

How pay for the SFR SIM? I get "Votre demande de paiement a été refusée, votre commande n'a pu être confirmée""

null0000
Visiteur

Hi all, 

 

I am trying to sign up to the "90 Go 4G+" deal. When I go through the process at https://www.sfr.fr/offre-mobile and finally get to the card payment page to pay the 1 EUR, it tells me:

 

"Votre demande de paiement a été refusée, votre commande n'a pu être confirmée"

 

This is so strange. I use a non-French Mastercard, however it is from Europe. I did write my name correctly. Can you explain if there is anything I can do to make the payment work out, or if this is an error by SFR?

 

 

Also if you have any direct email address to SFR's customer support, let me know.


Thanks!

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

Solutions approuvées
Réponse certifiée par SFR
kendokanne
Client Top Contributeur

Good evening @null0000 

 

The problem is probably due to your credit Card " MasterCard " which may not be accepted by SFR for payments.

There is no mail adress to contact SFR customer support.

You can join SFR support by phone (1023) or on Twitter and Facebook :

https://www.messenger.com/t/SFR

SAV Twitter

 

Regards.


On ne peut admirer en même temps la lune, la neige et les fleurs
Même les singes tombent des arbres

1 RÉPONSE 1
Réponse certifiée par SFR
kendokanne
Client Top Contributeur

Good evening @null0000 

 

The problem is probably due to your credit Card " MasterCard " which may not be accepted by SFR for payments.

There is no mail adress to contact SFR customer support.

You can join SFR support by phone (1023) or on Twitter and Facebook :

https://www.messenger.com/t/SFR

SAV Twitter

 

Regards.


On ne peut admirer en même temps la lune, la neige et les fleurs
Même les singes tombent des arbres

Comment gagner des badges

Badges En savoir plus