- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Annulation d'abonnement avec gratuit
I recently switched to SFR home WIFI from Free. Should I cancel my subscription with Free Operator by myself or SFR will cancel on my behalf.
Résolu !
Solutions approuvées
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @ashishk,
As @ManuSTW says "It depends if you used the RIO code to keep your phone number for your subscription with SFR. If you did so, SFR will cancel on your behalf. Otherwise, you will have to do it on your own"
I suggest you to contact SFR Customer Service.
Have a nice day.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi! It depends if you used the RIO code to keep your phone number for your subscription with SFR. If you did so, SFR will cancel on your behalf. Otherwise, you will have to do it on your own.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Merci pour votre réponse. Mais j'ai besoin de savoir sur le réseau domestique WIFI si SFR annulera en mon nom ou si je dois appeler FREE et annuler.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @ashishk,
As @ManuSTW says "It depends if you used the RIO code to keep your phone number for your subscription with SFR. If you did so, SFR will cancel on your behalf. Otherwise, you will have to do it on your own"
I suggest you to contact SFR Customer Service.
Have a nice day.