- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Recharged SIM card, but not updated
Good afternoon
I just recharged my SIM card yesterday with 20 euros for 30 days, through my customer account on the internet at SFR.
However, the credit didn't come to my telephone number, I try to call 1023 from my phone and it does not allow me, does not call at all.
Can someone help me ?
Kind Regards
Rafael
Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Bonne journée !
Résolu !
Solutions approuvées
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @rafaelbo01
Please contact a customer service representative via private message. :point_right: https://bit.ly/3oLcxGW He will access your personal files to help you.
Have a nice day.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Hi @rafaelbo01
Please contact a customer service representative via private message. :point_right: https://bit.ly/3oLcxGW He will access your personal files to help you.
Have a nice day.