Passer au contenu principalPasser à la recherchePasser au pied de page
Réponse certifiée par SFR Question résolue

Recharged SIM card, but not updated

rafaelbo01
Visiteur

Good afternoon

 

I just recharged my SIM card yesterday with 20 euros for 30 days, through my customer account on the internet at SFR.

 

However, the credit didn't come to my telephone number, I try to call 1023 from my phone and it does not allow me, does not call at all. 

 

Can someone help me ?

 

Kind Regards

 

Rafael

 

Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Bonne journée !

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

Solutions approuvées
Réponse certifiée par SFR
Yann
Contributeur Elite

Hi @rafaelbo01 
Please contact a customer service representative via private message. :point_right: https://bit.ly/3oLcxGW He will access your personal files to help you. 
Have a nice day. 

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


1 RÉPONSE 1
Réponse certifiée par SFR
Yann
Contributeur Elite

Hi @rafaelbo01 
Please contact a customer service representative via private message. :point_right: https://bit.ly/3oLcxGW He will access your personal files to help you. 
Have a nice day. 

Yann, Community Manager

Un mot inconnu ? Rendez-vous sur le Lexique de la Communauté SFR !


Comment gagner des badges

Badges En savoir plus