- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
Problème débit
Ich habe dasselbe Problem und mindesten 3 bis 4mal Komplet Ausfall oder nur habe Leistung
Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Bonne journée !
Résolu !
Solutions approuvées
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
25/11/2020 17h03
Hello @willyme01,
First I recommand you to go on this page and to check if there any network issue declared, it can explain the current situation.
Secondly be aware that via the SFR&Moi application, you have the possibility to make a self-diagnosis on your line. To get the app downloaded, go to Support then Line Status and finally Run a Diagnostic.
Do not hesitate to give me a feedback on your situation.
Have a good day.
- Marquer comme nouveau
- Ajouter aux favoris
- S'abonner à ce post
- S'abonner au fil RSS de ce post
- Imprimer
- Signaler
25/11/2020 17h03
Hello @willyme01,
First I recommand you to go on this page and to check if there any network issue declared, it can explain the current situation.
Secondly be aware that via the SFR&Moi application, you have the possibility to make a self-diagnosis on your line. To get the app downloaded, go to Support then Line Status and finally Run a Diagnostic.
Do not hesitate to give me a feedback on your situation.
Have a good day.