Réponse certifiée par SFR Question résolue

Problème débit

willyme01
Visiteur

Ich habe dasselbe Problem und mindesten 3 bis 4mal Komplet Ausfall oder nur habe Leistung

 

Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Bonne journée !

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

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Hello @willyme01,

 

First I recommand you to go on this page and to check if there any network issue declared, it can explain the current situation. 

Secondly be aware that via the SFR&Moi application, you have the possibility to make a self-diagnosis on your line. To get the app downloaded, go to Support then Line Status and finally Run a Diagnostic.
Do not hesitate to give me a feedback on your situation.

 

Have a good day.

2 RÉPONSES 2
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utilisateur_supprimé
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willyme01
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Mbps 1.8 Upload 52 Kbps Unloaded 522 ms  Loaded 417 ms 

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