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Réponse certifiée par SFR Question résolue

+ 3 euros but resigned contract

markab01
Visiteur

I have already canceled my subscription to SFR on 4/16/2021 and I have paid everything why I still receive an invoice of 3 €. Even if I am no longer a customer?

 

Edit CM : Votre sujet a été déplacé car il n'était pas dans la bonne catégorie. L'intitulé de votre message a été modifié pour une meilleure compréhension. Vous recevrez bientôt une réponse de la Communauté. Belle journée !

 

1 RÉPONSE RECOMMANDÉE

Solutions approuvées
Réponse certifiée par SFR
Magali
Community Manager SFR

Bonjour @markab01,

 

If your are no longer a SFR customer, so if you no longer have a mobile or fixe offers, it is indeed not normal that you have received this communication of the evolution of your offer (+ 3 euros) because you are no longer a customer. This is then an error.

I invite you to contact SFR at 1023.

 

Have a nice day !

 
Magali, Community Manager à votre écoute

Voir la solution dans l'envoi d'origine

1 RÉPONSE 1
Réponse certifiée par SFR
Magali
Community Manager SFR

Bonjour @markab01,

 

If your are no longer a SFR customer, so if you no longer have a mobile or fixe offers, it is indeed not normal that you have received this communication of the evolution of your offer (+ 3 euros) because you are no longer a customer. This is then an error.

I invite you to contact SFR at 1023.

 

Have a nice day !

 
Magali, Community Manager à votre écoute

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